• Sponsorgroep

Sinds 2008 is er een sponsorgroep opgericht. Bij binnenkomst van het sportpark staat een grote reclamezuil met alle logo`s van de bedrijven die al lid zijn van deze groep. Op dit moment staat de teller op 35 bedrijven en er kunnen er natuurlijk altijd meer bij. Er is door de leden een commissie samengesteld die regelmatig vergadert om zaken op elkaar af te stemmen. Deze commissie bestaat uit: Harjan Dekker (DD Sport), Reiny Bruins (Bruins financiële dienstverlening), Harrald Brakel (Hoogeveensche Courant), Jan Hooijer en Pim Boer (kadoshop `t Miniatuurtje).

Wat houdt de sponsorgroep in?
    Een onderlinge band creëren, opdat er ook zakelijk een optimale relatie tussen de leden ontstaat met als bindmiddel de v.v. Noordscheschut. Sponsoren is vaak al duur genoeg en zo kunnen ook de kleinere ondernemers met een blauw wit hart wat betekenen voor de club. Deze groep zal een aantal keer per jaar een activiteit organiseren, zo zijn er diverse wedstrijden van Fc Groningen, Sc Heerenveen, Fc Twente en Fc Emmen bezocht. Maar ook feestavonden op locatie, bloemschikavonden, kaartavonden of zijn er sprekers geweest.

Wat doet de sponsorgroep voor de vereniging?
    Er worden door de sponsorgroep materialen beschikbaar gesteld aan de vereniging. Afgelopen jaren zijn o.a. alle leiders en trainers voorzien van jassen en trainingspakken, worden de kinderen van het voetbalkamp jaarlijks voorzien van een shirt. Zijn er picknicktafels aangeschaft voor de diverse terrassen en krijgen alle kampioensteams een shirt cadeau. Het beschikbaar stellen van materiaal wordt bepaald in samenspraak met de vereniging. Het hoofddoel zal altijd zijn dat het beschikbaar gestelde voor algemeen gebruik moet zijn.

Heeft u interesse om lid te worden van de sponsorgroep? Neem dan contact op met één van de bovengenoemde commissieleden.