• NIEUWE RONDE, NIEUWE KANSEN → “de blinde pool”

30 aug 2021
  • Alle wedstrijden van het 1e elftal, zowel uit als thuis, kan men voor €2,50 per vakje een plaats op de kaart bemachtigen. Meerdere vakjes aanvragen mag altijd!
    Er staan 50 getallen op de kaart. Bij een volle kaart schakelen we (bij voldoende animo) naar een nieuwe.
    De winnaar krijgt 60% van de inleg (bij een volle kaart €75,00) en 40% gaat naar de club.
    Op het filmpje van de trekking van vorige week kan men precies zien hoe het verder in zijn werk gaat.
    Voorkeurnummer(s) aanvragen mag, maar kan/zal niet altijd worden gehonoreerd (vanwege ruimte op de kaart).
    Deelnemen kan via app, men ontvangt dan een tikkie. Persoonlijk/contant meespelen kan natuurlijk ook. Na betaling wordt de naam genoteerd.
    Deelnemen kan de gehele week via de app. En iedere donderdagavond, na de training, in ons pittoreske clubgebouw.
    Veel succes!
    Ryan Prins (0614687457)