• Wijzigingen 1e selectie seizoen 2020-2021

15 apr 2020
  • Na 3 seizoenen sc Elim komt Alex Padding na de zomer de selectie van trainer Marc van Meel versterken. Als kind van de club vertrok de bebaarde sluitpost bij Noordscheschut om bij de rood hemden als 1e keeper te fungeren. Met 2 promoties en het winnen van het Protos Weering zaalvoetbaltoernooi mag deze uitstap toch wel als succesvol bestempeld worden. Nadat we hem deze jaren wel veelvuldig in ons clubgebouw mochten bewonderen, kunnen we dat straks hopelijk ook weer doen op het groene gras van Sportpark de Meulewieke.
    Tegenover de komst van Alex Padding staat het vertrek van Kevin van Dalen.
    De verdediger kan het voetbal op niveau niet meer combineren met zijn thuis situatie.
    Roy Hooijer (de Cowboy) gaf in een eerder stadium al aan deze combinatie niet meer te zien zitten.
    Leon Vlietstra keert, na een seizoen 2e selectie, weer terug bij het vlaggenschip. Nadat hij afgelopen seizoen al veelvuldig aansloot bij de selectie, keert hij nu dus definitief terug.
    Keeper Roy Boertien, waarvoor veel interesse was, heeft aangegeven bij onze club te blijven. Waardoor we volgend seizoen verzekert zijn van een aantal goede sluitposten.
    Naast Alex en Leon zullen er ook een aantal talentvolle A-Junioren de stap maken naar de 1e selectie.