• Zaterdag 26 September - NSC Nijkerk - vv Noordscheschut

23 sep 2020
  • A.s. zaterdagmiddag zijn jullie te gast op ons sportpark De Burcht in Nijkerk.
    Hierbij het verzoek om jullie meereizende supporters te attenderen op vooraf registreren.
    De extra kosten voor deze registratie zijn € 1,00 p.p. en worden tijdelijk bij de toegangsprijs opgeteld.
    Bij de kassa is geen mogelijkheid om per pin te betalen.
    De link is:
    Na registratie kan de ticket gedownload worden om te printen óf op te slaan op de telefoon. Bij de ingang worden de tickets gescand.
    In onze bestuurskamer kunnen wij i.v.m. de 1,5 meter regel beperkt gasten ontvangen. Van elke vereniging max 2 bestuursleden en 2 leden technische staf. Graag hiermee rekening houden, temeer daar landelijke controles bij voetbalverenigingen zijn aangekondigd.
    N.B. spelers en staf behoeven zich niet vooraf te registreren, omdat zij al op het wedstrijdformulier zijn opgenomen. Niet spelende teamleden en bestuursleden svp wel vooraf registreren.
    Zaterdag 26 September - NSC Nijkerk 1 - vv Noordscheschut 1