• Zaterdag 4 september: vv Noordscheschut 1 - vv Buitenpost 1

31 aug 2021
  • Na de uitwedstrijd tegen Urk als start in de Hoofdklasse afgelopen week, is komende zaterdag VV Buitenpost de tegenstander die we als eerste in de competitie 21/22 mogen verwelkomen op ons Sportpark de Meulewieke.

Publiek (ook van onze bezoekers)is weer welkom om deze wedstrijd te bekijken en de teams aan te moedigen
    De geldende maatregelen voor deze wedstrijd van vv Noordscheschut tegen Buitenpost even op een rij:

- registreer je vooraf: https://bezoekersmeldpunt.nl/RDRYIihBcWkZUe1/ (of via de QR code die hieronder staat)
    - leden en personen tot 16 jaar langs vrij entree langs de rechterzijde
    - andere betalende bezoekers langs de kassa, linkerzijde
    - Er kan gebruik gemaakt worden van de kantine, maar versnaperingen dienen zittend te worden genuttigd (de tafels en stoelen/barkrukken zijn aan de hand van de geldende richtlijnen neergezet)
    - Houd de anderhalve meter maatregel in acht
    - Houd je aan de geldende RIVM maatregelen

Mijd in ieder geval drukte en gebruik je gezonde verstand.
    Alvast bedankt!

Delen van deze info wordt gewaardeerd.

Zaterdag 4 september: vv Noordscheschut 1 - vv Buitenpost 1